مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد:

میزان اشغال تخت های بیمارستان ​​​​​​​روانپزشکی 83 تا 100 درصد است

خرم آباد- مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد گفت: میزان اشغال تخت های این بیمارستان 83 تا 100 درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مؤمنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که بیمارستان روانپزشکی خرم آباد دارای سه بخش آقایان و یک بخش خانم ها است؛ افزود: میزان اشغال تخت ها 83 درصد است که در برخی از فصول میزان اشغال تخت ها به 100 درصد افزایش می یابد.

مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد گفت: این مرکز در سال 1397 با ظرفیت 100 تخت در راستای ارائه خدمات مطلوب بیماران راه اندازی شده است و در حال حاضر 130 تخت فعال دارد.

مؤمنی کار درمانی، خانواده درمانی، گروه درمانی، ارائه مشاوره های روانشناختی و گروه درمانی را از جمله خدماتی عنوان کرد که در این مرکز به بیماران ارائه می شود.

ایشان با بیان این مطلب که این مرکز دارای درمانگاه صدیق در مرکز استان و کلینیک سرپایی ترک است، خاطر نشان کرد: 280 نیرو در این بیمارستان مشغول کار هستند که از این تعداد 70 درصد در بخش درمان و 30 درصد در بخش اداری خدمت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی ارباب رجوع سرلوحه کار ماست، تصریح کرد: مراجعه کنندگان خارج از استان نیز از خدمات مطلوب این مرکز بهره مند می شوند.

مدیر بیمارستان روانپزشکی خرم آباد ادامه داد: این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات درمانی، یک مرکز آموزشی است که محل تحصیل دانشجویان پزشکی و پرستاری است.

نظرات

captcha